Yu-Gi-Oh! Twilightlegend
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yu-Gi-Oh! Twilightlegend

ИндексPortalГалерияТърсенеРегистрирайте сеВход

Master Duel [Предварително гласуване]

Предишната тема Следващата тема Go down 

Изберете едно:
1. 2/3 без сайд
Master Duel [Предварително гласуване] I_vote_lcap13%Master Duel [Предварително гласуване] I_vote_rcap
 13% [ 1 ]
2. 1/1
Master Duel [Предварително гласуване] I_vote_lcap50%Master Duel [Предварително гласуване] I_vote_rcap
 50% [ 4 ]
3. 2/3 със сайд
Master Duel [Предварително гласуване] I_vote_lcap0%Master Duel [Предварително гласуване] I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
4. Conquest
Master Duel [Предварително гласуване] I_vote_lcap37%Master Duel [Предварително гласуване] I_vote_rcap
 37% [ 3 ]
Общо гласове : 8

Poll closed

АвторСъобщение
Ya-Mi

Master Duel [Предварително гласуване] CHURPd5
Ya-Mi

Спечелени турнири Спечелени турнири : 6
Мнения Мнения : 2015
Регистрация Регистрация : 01.02.2009
Точки : 3142

Master Duel [Предварително гласуване] Empty
ПисанеЗаглавие: Master Duel [Предварително гласуване]   Master Duel [Предварително гласуване] EmptyСря 22 Юни 2022, 16:33

Понеже се чудим, дали да не разнообразим малко турнирите от към начин на игра. Пускам една анкета. Долу ще изборя подробно какъв е всеки формат:

1. Този вариант е 2/3 без Side Deck
2. 1/1 форматът означава, че се играе само 1 дуел определящ победителя.
3. 2/3 с позволен сайд ще се играе според правилата на Конами: Side decking is an important part of the physical card game. But in Master Duel, there is no side deck function. The side deck is used to hold cards that are able to counter opposing players strategies which is important in a diverse metagame. In these side event tournaments, Konami is implementing a workaround. Instead of having a set 15 card side deck like the physical game, in between games in a match, players are able to use any card in their collection as their side deck. This may be problematic as players can simply swap decks since there is no limit to the side deck.

This means that as long as players have the same deck they enter with during Game 1 of a match, they can completely swap strategies in Game’s 2 and 3 if wanted or needed.
4. Conquest: The first player to win with all of their decks is the victor.

Each player brings 2 decks.
Each deck must come from a different archetype (e.g. having two Eldlich decks is not allowed).
To begin playing a round, each player chooses one of their decks to battle the opponent with, with the deck choice hidden from the opponent. Games are then played out with the following rules:
Any deck that wins a game cannot be played again, and another deck must be chosen to play the next game.
Any deck that is defeated may be played again in the next game.
The first player to win with two of their decks (in a best-of-3 series) wins the match.
Върнете се в началото Go down
http://lightofdestruction.bulgarianforum.net/
Ya-Mi

Master Duel [Предварително гласуване] CHURPd5
Ya-Mi

Спечелени турнири Спечелени турнири : 6
Мнения Мнения : 2015
Регистрация Регистрация : 01.02.2009
Точки : 3142

Master Duel [Предварително гласуване] Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Master Duel [Предварително гласуване]   Master Duel [Предварително гласуване] EmptyСря 29 Юни 2022, 17:07

Вотът завърши - турнирът ще бъде във формат 1/1
Върнете се в началото Go down
http://lightofdestruction.bulgarianforum.net/

Master Duel [Предварително гласуване]

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото 
Страница 1 от 1